پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پرنسس باران عشق مامان و بابا

روز مادر

1392/2/21 0:08
نویسنده : مامانی
107 بازدید
اشتراک گذاری

. من بدهکار توام ای مادر
   هم جانی که به من بخشیدی
      لحظاتی که برای امن من جنگیدی
          و بدهکار توام عمرت را
             روزهایی که ز من رنجیدی 
                 اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی
....
من بدهکار توام ای مادر!

اول از همه مامان جونم خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم تا بی نهایت دوست دارم الان که دارم اسمتو میارم اینجا گریه امانمو بریده یه روز اگه صداتو نشنوم دیونه میشم مامانم برا همیشه پیشم بمون از خدا میخوام منو پیش مرگت کنه اصلا طاقت دوریتو ندارم خدایا مادرم به یه لحظه نگاه شفابخشت نیاز داره تو رو به حق فاطمه زهرا شفاشو بده امین 

گریهههههههههههههههههههههههههههه

مامانی روزت مبارک روز همه مامانا مبارکککککککککککککککک 

جوانی‌هایت را

 با بچگی‌هایم پیر کردم ...

مرا به موی سپیدت ببخش مادر !!!

مرا به موی سپیدت ببخش پدر !!!

 

چهارشنبه 11 اردیبهشت پرنسسم باران جون منم به لطف شما امسال مامان شدم خیلی خیلی خوشحالم دخترکم خیلی دوست دارم تا بینهایت دخترکم از اینکه پیشم هستی خیلی خوشحالم و از خدا به خاطر فرشته کوچولوی دوست داشتنی که به ما داده خیلی ممنونم ای خدا شکرتتتتتتتتت

زیباترین دختر دنیا بارانم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووس


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)