پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس باران عشق مامان و بابا

مرواریدای دخترم

1392/2/20 19:47
نویسنده : مامانی
84 بازدید
اشتراک گذاری

 



انار دونه دونه           بچه ای دارم دردونه        قشنگ و مهربونه

انار دونه دونه           سه چهار روز که بچه م    گرفتار دندونه

انار دونه دونه           توی دهان بچه م            یه گل زده جوونه

                گل نگو مرواریده        مثل طلای سفیده

 

پرنسسم باران جون 17 اردیبهشت که شما 7 ماه و 24 روزتونه اولین مرواریدات جونه زد مامانی یک هفتست خیلی بیقراری میکردی دیدم لثه پایین قسمت 2 تا دندون جلویی زیر لثه سفیده باخودم گفتم حداقل 10 روز طول میکشه تا دربیاد اما بعد2-3 روز دیدم لثه پایینت تاول زده اینقد ناراحت بودم گفتم نکنه چیزی شده باشه که اینطوری شده فرداشم تاولا پاره شده و لثت قهوه ای مایل به سیاه شده یکی دیگش قرمز قرمز وای گفتم دیگه حتما لثه مشکلی پیدا کرده بابایی هم دیدو ناراحت شد تصمیم گرفتیم اگه تا 2-3 روز دیگه خوب نشد ببریمت دکتر راستی خیلی بهونه گیری میکردی همش تو بغل من یا بابایی بودی تو خونه باید دورت میدادیم ای کلک حال میکردیاقهقهه خلاصه فرداش نشسته بودم گفتم ببینم لثت خوب شد دیدم بلهههههههههههههه عسلکم دندون در اورده خیلی خوشحال شدمو قربون صدقت رفتم به بابایی نگفتم تا بیاد خونه بهش گفتم بابایی اینقد ذوق کرد لباساشو درنیاورده تورو کلی دور داد تو خونه نازت میکرد

راستی اولین دندونات با روز تولد ابجی مهدیس یکی شدتولد ابجی مهدیسم مبارک



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)